Friday, September 7, 2012

I want back to that time...


Assalamualaikum…

Lepas aku baca blog ieka, tiba2 je aku rasa rindu sgt kt kawan2 sekelas time aku skolah dulu… Rindu nak menyembang, tawaf sekolah, meronda naik moto pusing2 tenggaroh, lepak2 makan ABC and perkara wajib yg kitorang akan buat dgn ahli2 GENG GELAK adalah KETAWA...hahaha…  Rindunya aku kat Su, Alip and Halim…
Rindu nk dengar lan melatah.. rindu nk tengok syarul kena buli dgn su.. rindu nk tengok imah moody.. rindu nk menyakat arep dgn adawiah.. rindu nk suruh eija ajar buat add math.. rindu nk buat2 suruh syuhada ajar kimia padahal dlm hati nk suruh dia buat sampai abis.. rindu nk amek senyap2 buku huda and tiru keje dia.. rindu nak panggil izhar pisang.. senang cakap aku rindu la kat sume yg penah jadi kat aku zaman sekolah time form 4 and form 5…yg pasti aku rindu nak panggil cikgu azila “MAK TIRI”.. yg paling aku rindu bila cikgu linda marah kitorang tp last2 dgn dia sekali gelak…hahaha


 wajah2 yg ku rindu...
      
 tuuu dia aku dgn cikgu linda...


No comments:

Post a Comment